Articles

Recenzie: ‘Circ’ la Lincoln Center Damrosch Parc

Posted by admin

Acum, în al 41-lea sezon, Circ, inițial fondată în 1977, a avut suișuri și coborâșuri de-a lungul ultimilor ani, dar s-a întors cu un bang pentru vacanța de la Lincoln Center Damrosch Park, care precede un turneu național în 2019 (care include zona DC National Harbor, în februarie-Martie)., Scris și regizat de Mark Lonergan, spectacolul în stil European cu un singur inel în două acte oferă emoții și delicii pentru toate vârstele, într-un top intim, unde nici un loc nu se află la mai mult de 50 de metri de interpreți, nu sunt prezentate animale sălbatice sau exotice, iar mobilizarea comunității este o prioritate.,

Găzduit de Manej Stephanie Monseu și dispunând de un expert internațional listă de artiști performante uimitoare fapte, actualizată „circ cu o inimă” oferă senzorial special adaptate „Autism Spectacole” și îmbunătățită „Circ al Simțurilor” datele arată, împreună cu „Circ pentru Toți”, inițiativă a redus prețurile biletelor pentru copii defavorizați și școli., Toate segmentele de public sunt bineveniți să se bucure de Sala de Minuni, umplut cu activități tematice, sedinte foto, tratează, și libații (creat de apreciatul mixologist Pamela Wiznitzer) înainte și după spectacol și în timpul pauzei, iar un bilet VIP oferă acces gratuit la ambarcațiunile de cocktail-uri, popcorn și vată de zahăr, cadouri speciale, și o intrare privată, toalete, și haina check-in generos în stil Victorian oglindă hall (un foarte recomandat add-on), plus ring de relaxare în primele două rânduri din cortul principal.

Victor, Moiseev., Fotografie de Juliana Crawford.

atmosferă autentică (de producție și design-set de Anita La Scala și Rob Bissinger), costume (de Amy Clark), și original, muzica live (de Peter Bufano, David Bandman, și Jeffrey Holmes, cu direcția muzicală de Rob Slowik) se completează perfect cu gamă uimitoare de arta circului de pe ecran.,riy Sychev și Ekaterina Stepanova), abilități de echilibru și acrobație pe sine statatoare scara (Emil Faltyny) și mână în mână (Duo de Fuziune de către Virginia Tuells și Ihosvanys Perez), și benzi desenate comice cu cutii de trabucuri, muzicale, clopote, modernizat clovn, și publicul interacțiuni (Marcu Gindick și Adam Kuchler, fără de obicei nasul roșu și peruci, fata alba sau măști, și supradimensionate, pantofi), să inovatoare blacklight orizontală jonglerie (conceput și realizat de Victor Moiseev, în debutul American), spectacolul este complet captivantă, uneori amuzant, de multe ori uluitoare, și întotdeauna distractiv.,

Charlie, câine de salvare. Fotografie de Juliana Crawford.

În plus față de uimitorul om acte, dresor de animale Jenny Vidbel prezintă irezistibil de salvare, câini, cai și ponei care își arată talentele și sunt garantate pentru a topi inimile copiilor și adulților deopotrivă, cum se efectua trucuri și de a alerga în cercuri în jurul ringului, o simpla cm de la primul rând de scaune., În timp ce este tulburător să vezi Vidbel fluturînd un bici în timpul ecvestru de performanta, toate canin și cabaline artiști de circ trăi cu ea, și sunt iubit și îngrijit de ei, la ferma ei din Munții Catskill atunci când circul este pe pauză.,iv>

If you’re looking for a family-friendly attraction that combines daring with beauty, gasps with laughs, and a timeless tradition with a new sensibility, the Big Apple Circus has it all.,

timp de funcționare: aproximativ două ore, inclusiv o pauză.

Ringmaster Stephanie Monseu și compania. Fotografie de Juliana Crawford.

Circ joacă până duminică, 27 ianuarie 2019, efectuarea la Lincoln Center Damrosch Parc – 137 Vest de-a 62-Street, new york. Pentru bilete, sunați la (212) 257-2330, opțiunea 6 sau achiziționați-le online.,