Articles

cum se scrie un eseu de analiză critică

Posted by admin

ce este un eseu de analiză critică?

Imaginați-vă că primiți o sarcină pentru a scrie un eseu de analiză critică într-o perioadă scurtă. Provoacă panică în tine? Dacă da, sunteți pe cale de a cea mai bună soluție la această problemă.

un eseu de analiză critică este un tip de lucrare academică care demonstrează capacitatea unui student de a analiza o bucată de literatură sau cinematografie.,

acesta este motivul pentru care lectorii de colegiu și liceu atribuie acest tip de sarcină scrisă destul de des. Acesta poate fi confundat cu un raport ca un eseu critic, de asemenea, se ocupă cu cărți, articole, filme, sau chiar picturi. o analiză critică bună oferă cititorului o evaluare profundă a piesei și reflectă aspectele sale pozitive și negative. Doriți să învățați cum să scrieți rapid un eseu de analiză critică de succes? Urmați ghidul nostru special creat cu ajutorul mai multor scriitori profesioniști și lectori din diferite domenii științifice și fiți în vârf!,

aveți nevoie de ajutor pentru a scrie un eseu de analiză?

cum să începeți să scrieți un eseu de analiză critică?

început: citiți mai întâi, apoi scrieți! Dacă trebuie să evaluați o piesă de scris, cum ar fi un roman, o piesă sau o poezie, ar trebui să o citiți mai întâi cu atenție. Înarmați-vă cu autocolante, un notebook și un stilou sau creion. Concentrați-vă pe subiectul dat al eseului dvs. și faceți note despre părțile esențiale ale cărții. Acordați atenție termenilor și conceptelor necunoscute., Urmați instrucțiunile de atribuire, deoarece formatarea corectă și finalizarea cu succes a cerințelor specifice vă vor oferi cel mai înalt grad. crearea titlului: formulați un titlu „de lucru” care vă poate ajuta să vă concentrați ideile. Acest lucru va ajuta cititorul sau un alt cercetător să aibă o viziune clară asupra analizei eseului., De exemplu, analiza critică în literatură poate trata următoarele cărți:

• despre Hamlet, scris de William Shakespeare;
  • despre Frankenstein, scris de Mary Shelley;
  • despre Marele Gatsby al lui Scott Fitzgerald;
  • despre Stăpânul Inelelor, scris de J. R. R. Tolkien.scrierea unui eseu de analiză critică este un proces captivant dacă cunoașteți structura potrivită și folosiți experiența experților calificați care cunosc toate complicațiile creației de eseuri.,

ia eseul meu făcut

pași pentru a scrie un excelent eseu de analiză critică

deoarece scopul tau este de a critica munca făcută de un alt scriitor, eseul trebuie să fie bine structurat, motivat, și clar. Descrieți atitudinea dvs. față de text, dar nu este necesar să dați doar puncte negative. Sunt de acord sau nu sunt de acord cu autorul, susținând punctul dvs. de vedere cu argumente puternice și dovezi cu privire la ceea ce autorul a făcut bine sau rău. Acest tip de eseu are un format Intro – corp paragrafe – concluzie., pentru a crea o lucrare bună ,nu este suficient să citiți pur și simplu o carte, trebuie să efectuați o lectură critică care are următoarele obiective:

• identificați ideile cheie;
  • determinați teza principală a autorului;
  • Identificați apelurile care au fost utilizate;
  • evaluați succesul autorului în transmiterea mesajului său.acestea sunt principalele obiective pe care trebuie să le țineți cont în timp ce citiți., De asemenea, vă recomandăm să efectuați cercetări pe toate materialele necunoscute, cum ar fi termeni, cuvinte și concepte) pentru o mai bună înțelegere a subiectului.

Pasul 2: Faceți o schiță

cu un plan bun, vă veți ocupa cu ușurință de această sarcină. Mai întâi, ia în considerare formatul muncii tale. De regulă, eseurile de acest tip au o structură standard care constă dintr-o clauză introductivă, câteva paragrafe ale corpului și o concluzie. Utilizați această structură standard pentru a face o schiță detaliată.,

Pasul 3: scrieți hârtia

în timpul scrierii hârtiei, ar trebui să acordați o atenție deosebită introducerii și corpului principal, deoarece acestea necesită cea mai mare atenție și efort.

• Clauza introductivă. Începeți introducerea cu un cârlig pentru a angaja cititorii, pentru a le atrage atenția și pentru a-i face să continue să citească lucrarea. Apoi definiți teza autorului și conturați ideile cheie. Finalizați-vă intro-ul cu propria declarație de teză, conducând treptat cititorii în discuție.

• paragrafe ale corpului., Faceți două sau mai multe paragrafe ale corpului, fiecare prezentând o singură idee și, în cadrul paragrafelor corpului, răspundeți la întrebările cheie menționate în clauza introductivă, susținând ideile dvs. cu exemple, dovezi și citate.

• concluzie. Reafirmă-ți punctul de vedere. Concluzia ar trebui să se potrivească cu introducerea, dar să nu o repete! Pe măsură ce încercați să arătați cititorilor punctele particulare despre text, Creați un argument final puternic pe baza explicațiilor anterioare. Acum sunteți gata să trimiteți eseul dvs. excelent de analiză critică!,

corectați și lustruiți eseul de analiză critică

luați câteva zile pentru a vă odihni de la scriere. Apoi, după ce v-ați reîmprospătat mintea, citiți eseul de câteva ori pentru a identifica dacă există unele greșeli de remediat sau ceva lipsește. Fii atent la cele mai mici detalii. De asemenea, nu ezitați să cereți altcuiva să vă editeze eseul. Utilizați serviciul de editare pentru ajutor profesional. după ce ați identificat defectele din textul dvs., luați câteva ore pentru a vă revizui munca și a face modificările necesare până când textul dvs. este perfect., cu acești pași, ar trebui să creați o hârtie demnă de A cu ușurință. Cu toate acestea, rețineți câteva sfaturi suplimentare pentru a vă face procesul de scriere eficient și pentru a obține cele mai bune rezultate – începeți în avans și găsiți o bucată bună de literatură pe care o puteți reflecta. Include lead-in-uri netede și tranziții pentru a face fluxul de text ca o singură unitate. În cele din urmă, fiți precis și clar, urmați o secvență logică de prezentare a informațiilor și nu neglijați corectura, atunci veți reuși.

obțineți lucrarea scrisă de un scriitor profesionist

cum să formatați un eseu de analiză critică?,

eseul dvs. trebuie să fie clar, bine structurat și să conțină raționamente logice. Ideea este să reflectați opinia dvs. asupra textului specific. Nu trebuie să vă concentrați doar pe punctele negative. Puteți să fiți de acord sau să nu fiți de acord cu scriitorul, dar fiecare afirmație sau punct pe care îl faceți trebuie să fie susținută de dovezi și argumente puternice care dovedesc analiza dvs. a punctului autorului.,

1: informații generale

• locul de Muncă (titlul, autorul, data publicării detalii, subiect și scop)
    • teza declarație care indică opinia ta despre piesa

2: Descriere clară și sinteză a analizat munca

• Activitatea organizației
    • stilul Autorului
    • eficiența de lucru
    • Discuții de modul în care autorul a dezvăluit subiect și a transmis mesajul principal
    • Discuții de modul în care autorul face apel la publicul

Fiecare elev ar trebui să știe cum să facă față cu analiza critică., Mulți dintre ei folosesc servicii de scriere a eseurilor academice pentru a face această sarcină rapid și pentru a economisi timp. Un eseu de analiză critică este o misiune populară în toate instituțiile de învățământ și este o parte importantă a programului educațional. În cursul scrisului, elevii nu numai că își îmbunătățesc abilitățile de scriere, dar obțin și multe alte abilități, inclusiv citirea critică, gândirea critică și analiza. Astfel de sarcini îi învață pe elevi cum să evalueze ceva., Toate aceste abilități vor veni la îndemână nu numai în colegiu sau școală, dar vor fi importante pentru cariera ta viitoare, motiv pentru care practicarea analizei critice este excelentă pentru studenți.

A fost acest lucru util?

Da 👍 Nu 👎

Ne pare rău pentru asta

cum îl putem îmbunătăți?

Vă mulțumim pentru feedback-ul dvs.!

Prof Miriam deține o diplomă de Master în educație arte de la Universitatea Stanford. Ea este un scriitor competent, cu cinci ani de experiență în scris academic on-line., De-a lungul anilor, a acumulat suficientă expertiză în domenii precum Afaceri, Medicină, psihologie, inginerie, comunicare și filozofie, printre alte domenii de specializare.